Soslu Tofu 500gr

Soslu Tofu 500gr

Stok kodu: MT70 Kategoriler: , Etiketler: ,

38.00

İçeriğinde kolesterol barındırmayan, B vitamini deposu bu malzemenin, yumuşak ve sert olmak üzere iki çeşidi bulunmaktadır. Tofu, dünyanın, bitkisel protein açısından en zengin gıdaları arasında ilk sıralarda yer alıyor. Özellikle vegan beslenme tarzını benimseyenler için vücudun üretmediği, yiyeceklerden almamız gereken tüm temel aminoasitleri barındırıyor.
Tofuyu birçok şekilde kullanılabilir..

-Küp küp doğrayıp, sebzelerle birlikte sote edebilirsiniz
-İnce bir biçimde kesip yağda kızartabilirsiniz.
-Ufalayıp böreklerin içine koyabilirsiniz
-Çorba ve salataların içerisine ekleyerek kullanabilirsiniz
-Tofu scramble yapabilirsiniz.

• Katı tofu parçalarını çorba ve sulu yemeklere katın.
• Hafif ve hoş bir yemek elde etmek için et harcına tofuyu ufalayarak katın.
• Tofuyu peynir ve baharatla ezerek sandöviç harcı hazırlayın.
• Tofu püresi, ekmek kırıntıları, doğranmış soğan ve sevdiğiniz baharatlarla kendi tofu burgerlerinizi yaratın.
• Tofuyu barbekü sosunda bekletip mangal ateşinde ızgara yapın ve gevrek İtalyan ekmeğinin üzerinde servis yapın.
• Bir paket tako sosunu tavada kızarmış, ufalanmış tofuya ya da tofu ve dana kıyması karışımını tacoya ekleyerek servis yapın.
• Kurutulmuş soğan çorbası ile yumuşak ya da ipeksi tofuyu kolestrolsüz bir soğan çorbası elde etmek için karıştırın.
• İpeksi tofuyu ekşi kremayla karıştırarak az yağlı bir patates kumpir sosu elde edin.
• Tofuyu eritilmiş çikolata ile karıştırıp biraz tatlandırıcı ekleyerek çikolata kremalı pasta yapın.
• Kremalı çorbalardaki krema yerine ipeksi tofu kullanın.
• Salatada yumurta yerine tofu parçaları, küp küp kesilmiş kereviz, mayonez ve bir parça hazır mayonez ile kullanın.
• Mayonez, ekşi krema, krem peyniri, rikotta peyniri gibi gıdaların bir bölümünün yerine ipeksi tofu kullanın. Soslarda ve kremalı salata soslarında kullanın.

Tofu Kalori Değeri: Bu besinin 100 gramında 145 kcal kalori, ayrıca besinin 1 Porsiyon (Orta) yani 30 gramlık miktarında Tofu 44 kalori bulunmaktadır.

Besin Değeri 100 gramda % Günlük Değer *
Kalori 145 kcal % 7.3
Karbonhidrat 4.4 g % 1.5
     Lif 0.6 g % 2.4
Protein 12.7 g % 25.4
Yağ 10.0 g % 15.4
     Kolesterol 0.0 mg % 0.0
A Vitamini 4.0 IU % 0.1
C Vitamini 0.0 mg % 0.0
Potasyum 146.0 mg % 4.2
Kalsiyum 345.0 mg % 34.5
Demir 2.8 mg % 15.3

* Yüzdelik günlük değerler, günlük 2000 kalorilik bir diyeti baz alarak hesaplanmıştır. Bu değerler sizin günlük kalori ihtiyacınıza göre daha fazla veya daha az olabilir.

Tofu, soya fasülyesinden elde edilir. Protein, folik asit, potasyum, kalsiyum, fosfor, demir açısından zengindir.

Tofu besini veritabanımızda bulunan besinlerin ortalamasından;

  • %60 daha az kalori
  • %71 daha fazla protein
  • %82 daha az karbonhidrat
  • %0 daha fazla yağ

içermektedir.

911 adet stokta

Karşılaştır

Açıklama

İçeriğinde kolesterol barındırmayan, B vitamini deposu bu malzemenin, yumuşak ve sert olmak üzere iki çeşidi bulunmaktadır. Tofu, dünyanın, bitkisel protein açısından en zengin gıdaları arasında ilk sıralarda yer alıyor. Özellikle vegan beslenme tarzını benimseyenler için vücudun üretmediği, yiyeceklerden almamız gereken tüm temel aminoasitleri barındırıyor.
Tofuyu birçok şekilde kullanılabilir..

-Küp küp doğrayıp, sebzelerle birlikte sote edebilirsiniz
-İnce bir biçimde kesip yağda kızartabilirsiniz.
-Ufalayıp böreklerin içine koyabilirsiniz
-Çorba ve salataların içerisine ekleyerek kullanabilirsiniz
-Tofu scramble yapabilirsiniz.

• Katı tofu parçalarını çorba ve sulu yemeklere katın.
• Hafif ve hoş bir yemek elde etmek için et harcına tofuyu ufalayarak katın.
• Tofuyu peynir ve baharatla ezerek sandöviç harcı hazırlayın.
• Tofu püresi, ekmek kırıntıları, doğranmış soğan ve sevdiğiniz baharatlarla kendi tofu burgerlerinizi yaratın.
• Tofuyu barbekü sosunda bekletip mangal ateşinde ızgara yapın ve gevrek İtalyan ekmeğinin üzerinde servis yapın.
• Bir paket tako sosunu tavada kızarmış, ufalanmış tofuya ya da tofu ve dana kıyması karışımını tacoya ekleyerek servis yapın.
• Kurutulmuş soğan çorbası ile yumuşak ya da ipeksi tofuyu kolestrolsüz bir soğan çorbası elde etmek için karıştırın.
• İpeksi tofuyu ekşi kremayla karıştırarak az yağlı bir patates kumpir sosu elde edin.
• Tofuyu eritilmiş çikolata ile karıştırıp biraz tatlandırıcı ekleyerek çikolata kremalı pasta yapın.
• Kremalı çorbalardaki krema yerine ipeksi tofu kullanın.
• Salatada yumurta yerine tofu parçaları, küp küp kesilmiş kereviz, mayonez ve bir parça hazır mayonez ile kullanın.
• Mayonez, ekşi krema, krem peyniri, rikotta peyniri gibi gıdaların bir bölümünün yerine ipeksi tofu kullanın. Soslarda ve kremalı salata soslarında kullanın.

Tofu Kalori Değeri: Bu besinin 100 gramında 145 kcal kalori, ayrıca besinin 1 Porsiyon (Orta) yani 30 gramlık miktarında Tofu 44 kalori bulunmaktadır.

Besin Değeri 100 gramda % Günlük Değer *
Kalori 145 kcal % 7.3
Karbonhidrat 4.4 g % 1.5
     Lif 0.6 g % 2.4
Protein 12.7 g % 25.4
Yağ 10.0 g % 15.4
     Kolesterol 0.0 mg % 0.0
A Vitamini 4.0 IU % 0.1
C Vitamini 0.0 mg % 0.0
Potasyum 146.0 mg % 4.2
Kalsiyum 345.0 mg % 34.5
Demir 2.8 mg % 15.3

* Yüzdelik günlük değerler, günlük 2000 kalorilik bir diyeti baz alarak hesaplanmıştır. Bu değerler sizin günlük kalori ihtiyacınıza göre daha fazla veya daha az olabilir.

Tofu, soya fasülyesinden elde edilir. Protein, folik asit, potasyum, kalsiyum, fosfor, demir açısından zengindir.

Tofu besini veritabanımızda bulunan besinlerin ortalamasından;

  • %60 daha az kalori
  • %71 daha fazla protein
  • %82 daha az karbonhidrat
  • %0 daha fazla yağ

içermektedir.

Ek bilgi

ağırlık

500gr

İncelemeler

Henüz inceleme yapılmadı.

“Soslu Tofu 500gr” için yorum yapan ilk kişi siz olun

Hoşunuza gidebilir…